جوابم نکن

جوابم نکن مردم از نا امیدی

شاید عاشقم شی خدا رو چه دیدی


خیال کن جواب منو دادی اما

عزیزم جواب خدا رو چی میدی


همینجوری اشکام سرازیر میشن

دیگه از خودم اختیاری ندارم

 

 

 

من از عشق چیزی نمی خوام به جز تو

ولی از تو هیچ انتظاری ندارم


صبوریم کمه بی قراریم زیاده

چقدر بی قرارم من صاف و ساده


عزیزم چقدر سخته دل کندن از تو

عزیزم چقدر تلخه کام من از تو


نذار زندگیم راحت از هم بپاشه


جوابم نکن مردم از بی جوابی


یه چیزی بگو پیش از اینکه بمیرم

به خوابم بیا پیش از اینکه بخوابی


شب از نیمه های زمستون گذشته

به خوابم بیا پیش از این که بمیرم


اگه پا به خوابم گذاشتی عزیزم

یه چیزی بگو بلکه آروم بگیرم


صبوریم کمه بی قراریم زیاده

چقدر بی قرارم من صاف و ساده


عزیزم چقدر سخته دل کندن از تو

عزیزم چقدر تلخه کام من از تو

 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت18:37---17 بهمن 1391
چقدر سخته گل آرزوهاتو تو باغچه ی دیگری ببینی و هزاربار تو خودت بشکنی اونوقت آروم زیر لب بگی گل من باغچه ی نو مبارک

الیا ناز ((عکس بوسه عاشقانه))
ساعت20:31---15 بهمن 1391
سلام خسته نباشید

اگه تبادل لینک مولفقی خبرم کن

منتظر جواب هستم

عکس بوسه عاشقانه

http://elia-naz.r98.ir/



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391 ا 19:55 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.